All informasjon er tilgjengelig i nettbanken, men hvis du har spørsmål så sitter vi klare

Kundeservice

Hverdager fra kl. 09 - 15

Ofte stilte spørsmål

Generelt

Jeg ønsker et nytt lån. Kan jeg gjøre det hos Facit Bank?

Nei, men Facit Bank er samarbeidspartner med THORN Privat Finans, gå inn på www.thorn.no og legg inn en søknad. THORN vil deretter informere deg om hvilke muligheter du har.

Jeg har AvtaleGrio/e-faktura. Må jeg endre noe på disse for at betalingen skal gå som vanlig?

Nei. Betalingsinformasjonen vil automatisk oppdateres, slik at betalingene vil gå til Facit Bank. Du kan alltid endre betalingsmåte i nettbanken din.

Trenger jeg å gjøre noe etter at lånet mitt er flyttet?

Nei. Du trenger ikke å gjøre noe. Facit Bank har overtatt eierskap til avtalen din, og vilkårene får lånet er fortsatt det samme.
Det du skal passe på er at du sikrer innbetaling til Facit Bank hvis du betaler med papirfaktura.

Jeg hadde forsikring i THORN, gjelder denne fortsatt?

Forsikringen forblir uendret og ditt lån er fortsatt dekket, uten at du trenger å foreta deg noe. Merk at forsikringens varighet dog ikke blir forlenget. Forsikringen gjelder derfor fortsatt i 60 måneder fra den opprinnelige startdato for når du kjøpte forsikringen via THORN.